Zrób to, co możesz (3)

” To, czego możecie być pewni w życiu, to tego,
że jesteście przerażająco podobni do innych ludzi”

James R. Lowell

Dlatego świetnie poradzisz sobie z klientem – wiesz co lubisz, wiesz czego nie znosisz, wiesz co chcesz osiągnąć.

IMG_5692b
A gdy uporządkujesz wiedzę o sobie, szybko znajdziesz odpowiedź na podstawowe w biznesie pytanie:

Jakiego klienta szukasz?

  •  Klienta, który już na wejściu Tobie ufa – chociażby dlatego, że Ciebie zna, bo Ciebie lubi lub potrzebuje to, co sprzedajesz.
  • Klienta, który wie, co chce kupić, potrafi opisać, co chce.
  • Klienta niezdecydowanego, którego nie wie co chce, ale który jest nastawiony na kupowanie.
  • Klienta zakupocholika, który kupuje dla zasady, bo kupują inni.
  • Klienta gadułę, za nim kupi musi swoje wypowiedzieć.
  • Klienta z polecenia, który ufa Tobie, ponieważ ktoś dla niego Ważny już Tobie zaufał.

 

 

 

Uporządkowania czas zacząć. POWODZENIA!

Dorota
http://www.kancelariapdk.pl

Reklama

Opublikowane przez pracownia przedsiębiorczości dorota kyć

Wspieram, wskazuję i inspiruję do działania.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: