I. ZŁAP KONCEPCJĘ DLA SWOJEGO BIZNESU!

Szablon modelu Canvas autorstwa Alexandra Osterwaldera jest dla Ciebie świetną propozycją i ponadczasowym rozwiązaniem.
Po pierwsze dlatego, że stawia na wartości dostarczane klientowi - jest to punkt wyjścia, punkt najważniejszy.
Koncepcja Canvas wyróżnia 9 wzajemnie współgrających ze sobą elementy,
1) kluczowi partnerzy,
2) główne działania,
3) kluczowe zasoby,
4) propozycja wartości,
4) propozycja wartości,
5) kanały dystrybucji,
6) struktura kosztów,
7) struktura przychodów,
8) segmentacja klientów,
9) relacje z klientami.
OD CZEGO ZACZĄĆ?
PRZYGOTUJ SIĘ NA DUŻĄ DAWKĘ PRZEMYŚLEŃ:
Odpowiedz sobie na poniższe pytania. 
Pomogą one Tobie określić plan działania. A mogą brzmieć tak:
- Dlaczego klient miałby dokonać zakupu w Twojej firmie?
- Dlaczego klient miałby kupić Twój produkt, usługę?
- Jakie wartości zagwarantujesz klientowi?
- Jaki ten klient ma być charakterologicznie, pod względem wieku, płci wykształcenia?
- Jakie i czy chcesz budować relacje z klientami?
- Jakie są Twoje mocne i słabe strony?
- Czy chcesz budować swoją firmę sam/sama?
- Czy w Twojej działalności będą dominować koszty stałe czy też zmienne, albo czy w ogóle będziesz ponosić jakieś koszty?
II. ZŁAP KOGOŚ, Z KIM MOŻESZ OMÓWIĆ WYNIKI I WYCIĄGNĄĆ WŁAŚCIWE WNIOSKI!
Dorota
Ps . Zapraszam odnośnie punktu II:
Ps . Zapraszam odnośnie punktu II:
dk@kancelariapdk.pl