Zrób to, co możesz (2)

I. ZŁAP KONCEPCJĘ DLA SWOJEGO BIZNESU!

rope-1780675_1920

Szablon modelu Canvas autorstwa Alexandra Osterwaldera jest dla Ciebie świetną propozycją i  ponadczasowym rozwiązaniem.
Po pierwsze dlatego, że stawia na wartości dostarczane klientowi 
- jest to punkt wyjścia, punkt najważniejszy.

Koncepcja Canvas wyróżnia 9 wzajemnie współgrających ze sobą elementy,

1) kluczowi partnerzy,
2) główne działania,
3) kluczowe zasoby,
4) propozycja wartości,
5) kanały dystrybucji,
6) struktura kosztów,
7) struktura przychodów,
8) segmentacja klientów,
9) relacje z klientami.

OD CZEGO ZACZĄĆ?

PRZYGOTUJ SIĘ NA DUŻĄ DAWKĘ PRZEMYŚLEŃ:

Odpowiedz sobie na poniższe pytania. question-2736480_640
Pomogą one Tobie określić plan działania. A mogą brzmieć tak:
  1. Dlaczego klient miałby dokonać zakupu w Twojej firmie?
  2. Dlaczego klient miałby kupić Twój produkt, usługę?
  3. Jakie wartości zagwarantujesz klientowi?
  4. Jaki ten klient ma być charakterologicznie, pod względem wieku, płci wykształcenia?
  5. Jakie i czy chcesz budować relacje z klientami?
  6. Jakie są Twoje mocne i słabe strony?
  7. Czy chcesz budować swoją firmę sam/sama?
  8. Czy w Twojej działalności  będą dominować koszty stałe czy też zmienne, albo czy w ogóle będziesz ponosić jakieś koszty?
 II. ZŁAP KOGOŚ, Z KIM MOŻESZ OMÓWIĆ WYNIKI I WYCIĄGNĄĆ WŁAŚCIWE WNIOSKI!
Dorota
Ps . Zapraszam odnośnie punktu II:
dk@kancelariapdk.pl
Reklama

Opublikowane przez pracownia przedsiębiorczości dorota kyć

Wspieram, wskazuję i inspiruję do działania.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: