Start-up’owcy mają szczęście.
Biznes patrzy na ich porażki z odrobiną sympatii, bo przecież to tylko kolejne doświadczenie w drodze do osiągnięcia sukcesu. Takie przymrużenia oka nie znajduje już uzasadnienia u dojrzałych, ugruntowanych na rynku firm.
Każdy błąd kosztuje ich zarówno wizerunkowo, jak i finansowo.
Niezależnie jednak w jakim stadium budowania biznesu jesteś:
Dawno temu uczestniczyłam w spotkaniu – prezentacji social media.
Wówczas zjawisko to, nie było tak popularnym narzędziem w prowadzeniu działalności gospodarczej. Prezenter przekonywał do korzystania z aktualnych narzędzi wykazując ich skuteczność na przykładzie biznesów, umownie prowadzonych jako sklep przy ruchliwej ulicy – tylko od Ciebie zależy czy klient będzie chciał do niego zajrzeć, nie ominie witryny i zainteresuje się Twoim towarem.
Sam doskonale wiesz, że nie do każdego sklepu masz ochotę wejść.
Dojrzały biznes czy też dopiero początkujący – uwaga.
Warto uczyć się zapraszać.
I to nieustająco!
Obecnie rynek niesie niesamowicie dużo nowych rozwiązań w tym zakresie.
Krótko i zwięźle - zrób to, co możesz już dziś.
Dorota
http://www.kancelariapdk.pl