Zrób to, co możesz

Start-up’owcy mają szczęście.
Biznes patrzy na ich porażki z odrobiną sympatii, bo przecież to tylko kolejne doświadczenie w drodze do osiągnięcia sukcesu. Takie przymrużenia oka nie znajduje już uzasadnienia u dojrzałych, ugruntowanych na rynku firm.
Każdy błąd kosztuje ich zarówno wizerunkowo, jak i finansowo.

Niezależnie jednak w jakim stadium budowania biznesu jesteś:

ZRÓB TO CO MOŻESZ
Dawno temu uczestniczyłam w spotkaniu – prezentacji social media.
Wówczas  zjawisko to, nie było tak popularnym narzędziem w prowadzeniu działalności gospodarczej. Prezenter przekonywał do korzystania z aktualnych narzędzi wykazując ich skuteczność na przykładzie biznesów, umownie prowadzonych jako sklep przy ruchliwej ulicy tylko od Ciebie zależy czy klient będzie chciał do niego zajrzeć, nie ominie witryny i zainteresuje się Twoim towarem.
Sam doskonale wiesz, że nie do każdego sklepu masz ochotę wejść.
Dojrzały biznes czy też dopiero początkujący  – uwaga.

Warto uczyć się zapraszać.
I to nieustająco!

Obecnie rynek niesie niesamowicie dużo nowych rozwiązań w tym zakresie.

Krótko i zwięźle - zrób to, co możesz już dziś.

Dorota
http://www.kancelariapdk.pl

 

 

 

 

Reklama

Opublikowane przez pracownia przedsiębiorczości dorota kyć

Wspieram, wskazuję i inspiruję do działania.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: